Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzek..fa co za po.eany materiał mam wrazenie ze autor ma tyle wspolnego z lubienia motocykli co swinia z malowaniem obrazów penisem w okresie godowym co trwa uswin chyba cąły rok ? żygac sie chce po 1 nie długosc sie liczy jesl juz o tym piszemy a objetosc i kształt zeby odpowiednio wypelniac partnerke i szorac po scianach pochwy długoscia to jej co najwyzej mozna krzywde zrobic ,i o zgrozo hahah co da wiekszy szacun na dzielni i na ktorym sprzecie bedziemy barziej atrakcyjni dla płci docelowej czyl dla gei tej samej dla hetero przeciwnej hahah ku.a ja chyba jestem z innej planety bo sie kieruje zupelnie innymi priorytetami dla mnie sie liczy motocykl sam wsobie jaka daje frajde zjazdy jak wygalda wykres mocy i ergonomia i w zyciu bym niewpadłna pomysl ze na ktoryms z sprzetów bylbym atrakcyjniejszy lub mnie atrakcyjny dla plci przeciwnej ne jestem takim pajacem :) z motocyklem czy bez i tak jestem tak samo atrakcyjny lub nieatrakcyjny w oczach kobiet chyba ze piszemy o dz.fkach ktore szacuje stan czyjegos konta ale ja piisze o tych 2 tak że no dla mnie artykuł ponizej krytyki co do spalania i pojemnosci zakładajac te same konstrukcje silników nejestem zadnym inzynierem od silnikow niestudiowalem itd ale jak sobie pomysle to wydaje mi sie ze pojemnosc to czubek góry lodowej jesli chodzi o spalanie w silnikach działajacych na tych samych zasadach zastanwómy sie mamy 2 motocykle ta sama masa opór aerodynamiczny optymalnie dobrane rpzelozenia ale jeden ma 1000 cm i 100 km a drugi 500 cm i tez 100 km oba maja optymalnie działajace systemy zasilania dajmy na to wtrysk i jada identyczna trase z identycznym predkoscami co sie dzieje ? prawdopodobnie spalanie bedzie take samo lub marginalnie dla przecietnego klienta rózne ze wzgledu na to ze 1000 cm bedzie stale na duzo nizszych obrotach niz 500 cm ,natomiiast co do sedna tematu to moim zdaniem małe słabe motocykle na trase sa dla kamikadze doslownie ;) jezdziłem zzr 1100 cbr 1100 xx i paroma innymi i ostatnio dt 125 na trasie wec na zzr i cbr czuło sie komfort psychiczny przy wyprzedzaniu i ze nikt cie niewyprzedzi zdmuchujac zdrogi 180 km/h na 125 to horror ciagły stres wyprzedzic czy nie ? czy ten tir z zdjeta blokada zdmuchnie mnie zdrog zachwile ? polecam dla ludzi poszukujacych mocnych wrazen hehe słabe motocykle mom zdaniem nadaja sie co najwyzej do miasta ale to tylko moje zdanie i oczywiscie nadal beda znajdowac sie amatorzy dalekich wypraw na wsk 125 i chwała im zato bo róznorodnosc sprawa ze swiat jest ciekawszy .
OdpowiedzCo za bełkot :|
Odpowiedzco za debil :|
Odpowiedz